DIY: Iced Latte

 

Hey allemaal!

Deze zomer hou ik heel veel van heerlijke koude drankjes! Aangezien ik gezond drink en eet, is deze Iced Latte zonder toegevoegde suikers een echte aanrader voor iedereen die wel van een gezond drankje houdt! Ook zin in een heerlijke koude Iced Latte? Lees dan vooral even verder!

Als eerste zette ik een kopje koffie met ons koffiezetapparaat van Bosch. Ik ben echt totaal geen liefhebber van een gewoon kopje koffie, maar we zijn ook nog niet klaar!

Dan schenk je iets meer dan een half glas vol met magere melk.

Vervolgens doe je de melk en de koffie samen in een apart glas.

Zelf vind ik het nog net iets lekkerder als er iets zoets aan toegevoegd wordt. Daarom heb ik ongeveer 2 theelepels Zoetstof erin gedaan. Dit is een geweldige vervanger van suiker!

Dan als laatste natuurlijk niet te vergeten, de ijsklontjes! Deze horen toch echt in de “Iced Latte”.

Nu kan je heerlijk genieten van je zelfgemaakte Iced Latte! Heerlijk toch?

Ik ben blij geworden met het resultaat. Je kunt deze DIY gemakkelijk maken en ik denk zelfs met de spullen die iedereen wel in huis heeft.

Ingrediënten:

  • 1 kopje normale koffie
  • een half glas melk
  • 2 theelepels zoetstof
  • 5 ijsklontjes

Zouden jullie dit ook lekker vinden?

Liefs,

Marleen

4 gedachtes over “DIY: Iced Latte

Plaats een reactie